среда, 13. септембар 2017.

КРИЛА МУВЕ - Ник Кејв

Воли ме, не воли ме
Воли ме, не воли ме
Провео сам седам дана и седам ноћи
Покушавајући да се утопим у овој сланој води
Ма дај, не цмиздрите
Требаће ми појас за спасавање
Инсект се убио о стакло прозора
Срце ми се стеже због тих јадних мушица
У уху чујем неко зујање
Али то је само још једна њена уцена
Лажљиво шекспировско пренемагање
Крила муве, воли ме, не воли ме
Ооооох, не воли ме!!

Господе, открио сам рецепт за Рај
Узмете самоћу, затим уточиште и тишину додате
Добро промешате, а онда све то испечете!
Слушајте, признајем, крив сам због мизантропије
Ето обесите ме! Био бих вам захвалан, најискреније!
Сведоци сте да без дозволе упада у мој мали пакао
С некаквим особеним разговором у четири ока, поверљиво
А ако бисте о љубави и болу да ми причате
Посаветујте се са мојим чиром, драге воље ће сарађивати
Крила муве, воли ме, не воли 
Хеј, Џо! Неко други мораће то да обави!

Време је да угасимо нашу ватрицу, пепео можеш задржати
А сад здраво, здраво, видимо се сутра мало!
Мени нико неће требати
Кад будем враћао тај дуг највећи
До врха, Џо...
Хеј! Обавезао сам се! Обавезао сам се!
Крила муве, воли ме, не воли ме

Нема коментара:

Постави коментар