недеља, 9. новембар 2014.

ШЛЕСКИ ТКАЧИ - Хајнрих Хајне

Без сузе у оку, тмурну од беде
Крај ткачког стана шкргучућ седе.
Немачка, одар ткамо ти ми,
У њ уткивамо клетве три -
Ми ткамо, ми ткамо, ми ткамо.

Клетва за бога ком молитве сласмо
Кад смо се мрзли, кад гладовасмо,
Узаман нада, не стиже спас,
Спрдо се с нама, за нос вуко нас -
Ми ткамо, ми ткамо, ми ткамо.

Клетву за краља, краља богаташа
Кога не гану невоља наша,
Што из нас исцеди последњи грош
И као псе нас стреља још -
Ми ткамо, ми ткамо, ми ткамо.

Клетву за лажну отаџбину
Што рађа само стид и тмину,
Где рано свене сваки цвет,
Где трулеж храни црва свет -
Ми ткамо, ми ткамо, ми ткамо.

И чунак лети, пршти ткачки стан,
Ми вредно ткамо ноћ и дан -
Стара Немачка, одар ти ткамо ми,
У њ уткивамо клетве три -
Ми ткамо, ми ткамо, ми ткамо.

Нема коментара:

Постави коментар