понедељак, 20. октобар 2014.

УДАЉЕНОСТ ОД ОНИХ КОЈЕ ВОЛИМО - Џемс Тејт

Пошто је њен муж умро, Зита одлучи да се подвргне
операцији лифтинга лица што је увек желела. На половини
хируршке интервенције њен крви притисак нагло поче да
пада те су морали да прекину операцију. Када је Зита
покушала да причврсти сигурносни појас у колима пре
тужног повратка кући, ишчашила је раме. Вратили су је у болницу, доктор је прегледао и нашао да је рак дубоко захватио раме, руку и да се шири даље. Следило је зрачење.
И сада Зита седи у свом салону лепоте ћелава и непрекидно
плаче, плаче.

Мајка ми ово исприча телефоном, а ја рекох: Мајко, ко је
то Зита?

А мајак рече, ја сам Зита. Целог свог живота била сам
Зита, ћелава и уплакана. А ти, мој син, који би требало да
ме најбоље познајеш, мислиш да нисам ништа друго већ
само твоја мајка.

Али Мајко, рекох, ја умирем...

Нема коментара:

Постави коментар