Душа и раса су
приватне области,
сећања и песме
у познатим тоналитетима,
тенор расцвали,
осликали би патњу
јасном бојом али није у
овој викторијанској кући
без уља на времену
од нула степени и
ветром од четрдесет миља на сат;
све је то добро-повезана породица:
љубав узвишена.
На плочнику се гомила храстово лишће
и кораци, непристрасни као јабуке
у посебној измаглици јасно беле
деце која воле моју децу.
Слушам "Алабаму"
са искривљеног грамофона
он прескаче огреботине
на твојим лицима преко влакнастих
купастих пластичних длака
под дрвеним подовима.
Сањајући у возу од Њујорка
до Фили, разделио си шест
нота које постају химна
наших сећања на тебе:
храст, бреза, јавор,
јабука, какао, гума.
Због овога је Мартин мртав;
због овога је Малколм мртав;
због овога је Колтрејн мртав;
у очима мога првог сина су целине
ових људи и њихове музике.
приватне области,
сећања и песме
у познатим тоналитетима,
тенор расцвали,
осликали би патњу
јасном бојом али није у
овој викторијанској кући
без уља на времену
од нула степени и
ветром од четрдесет миља на сат;
све је то добро-повезана породица:
љубав узвишена.
На плочнику се гомила храстово лишће
и кораци, непристрасни као јабуке
у посебној измаглици јасно беле
деце која воле моју децу.
Слушам "Алабаму"
са искривљеног грамофона
он прескаче огреботине
на твојим лицима преко влакнастих
купастих пластичних длака
под дрвеним подовима.
Сањајући у возу од Њујорка
до Фили, разделио си шест
нота које постају химна
наших сећања на тебе:
храст, бреза, јавор,
јабука, какао, гума.
Због овога је Мартин мртав;
због овога је Малколм мртав;
због овога је Колтрејн мртав;
у очима мога првог сина су целине
ових људи и њихове музике.
Нема коментара:
Постави коментар