петак, 4. август 2017.

Ранко Јововић

(на вијет о производњи и широкој будућој потрошњи нових људских права)

Шта ће мени нова људска права
Шта с њима да радим
Ето права обесправљеним
Ако хомо-идиото још негдје постоји
Нека се њима обрати господа
Која дијели такве бепослице
Мени је и са овим немогуће живјети
И нико ми неће натурати
Ниједно такво право.

2.

Слушао сам
Причали ми срећни људи
Читао у штампи
Како је та ствар кренула набоље,
Али вјерујем
У питању је нека весела завјера
Или сам ја рођена будала.

Гледајте мој програм уживо
Вијести, вијести са фронта
Информације о појефтињењу
Мојих опскурних производа,
Гледајте моје расуло
Уживајте у сјајној репортажи
Изоловани блатом.

Тај плод
Који дуго бијаше разаран
Мрачним процесима живота
Ту је, у вашем топлом дому
На узици
Као дивље слово.

Нема коментара:

Постави коментар