субота, 11. август 2018.

ПЕСНИКОВ РАД - Пол Елијар

3

Пут је кратак
Стиже се брзо
До камена обојеног
Затим
До камена празног

Прелази се брзо
На речи једнолике
На речи безвредне
Затим
На речи без везе

Говорити а немати ништа рећи
Премашила се зора
А није дан
А није ноћ
Ништа само ехо
Корака бескрајних

6

Близак сам бићима које волим
Њихов природни двојник
Најбољи доказ њихове истинитости
Чувам изглед оних које сам одабрао

Да себе докажем

Они су многобројни они су небројиви
Они иду улицама и за себе и за мене
Они носе моје име а ја њихово
Ми смо слични плодови једног дрвета

Већи од природе и од свих доказа

7

Ја знам па зато то и кажем
Да моји прохтеви имају разлога
Ја нећу да ми прођемо
Преко блата
Ја хоћу да сунце утиче
На наше болове

Да нас одушеви вртоглаво
Ја хоћу да наше руке  и наше очи
Од ужаса се поврате раширене чисте

Ја знам па зато то и кажем
Да моје огорчење има разлога
Небо је било укаљано
Људско месо мрцварено
Леђено подјармљивано разбацивано
Ја хоћу да му се поврати правда
Правда без милости
И да се тресну посред лица џелати
Господари без корена између нас

Ја знам па зато то и кажем
Да моје очајање нема разлога
Свуда има нежних трбуха
Да измисле људе
Истоветне мени

Моја гордост не греши
Стари свет ме не може тронути
Ја сам слободан
Ја нисам краљевски син ја сам човек
Усправан кога су хтели да оборе




Нема коментара:

Постави коментар