четвртак, 23. август 2018.

СТРАНЦУ - Волт Витман (1819-1892)

Странче што пролазиш! Ти не знаш како те чежњиво гледам,
Ти мора да си тај кога сам тражио, или та коју сам тражио (долази ми као у сну);
Негде сам сигурно живео радостан живот с тобом,
Све се враћа док пролазимо један поред другог, пријемчиви, нежни, чедни, сазрели;
Растао си са мном, био си дечак са мном или девојчица са мном,
Јео сам с тобом и спавао с тобом, тело ти није постало само твоје, нити је моје тело остало моје само,
Уживам у твојим очима, лицу, телу, док се мимоилазимо; а ти у мојој бради, грудима, рукама;
Ја нећу причати с тобом, ја ћу да мислим на тебе док седим сам или се ноћу сам будим,
Ја ћу да чекам, ја не сумњам да ћу те поново срести,
Постараћу се за то да те не изгубим.


Нема коментара:

Постави коментар