четвртак, 14. јануар 2016.

СЕРЕНАДА - Гиро Рикије

Верном љубавнику рада
за састанак за љубавни
дама рече где и када.
На дан, што је онај прави
био, замишљен крену,
и каза уздишући:
"Дане, свићеш да ме мучиш,
а довече
убијаш ме, кад све протече."

Љубавник нестрпљив тада
већ осећа плам трептави
од свих обећаних нада
да се од тога сав престрави
мислећ умреће у трену,
и каза уздишући:
"Дане, свићеш да ме мучиш
а довече
убијаш ме, кад све протече."

Свако љубавника млада
ко срете, не заборави
да примети израз јада
што му сен на лицу прави,
такву дан му створи мену;
и каза уздишући:
"Дане, свићеш да ме мучиш,
а довече
убијаш ме, кад све протече."

Силна мука је што пада
по ономе ког на јави
сви сан, Памтите од сада
љубавника што у страви
дан проведе, ловећ сену:
и каже уздишући:
"Дане, свићеш да ме мучиш,
а довече
убијаш ме, кад све протече."





Нема коментара:

Постави коментар