недеља, 2. март 2014.

ВРАТИ МИ МОЈЕ КРПИЦЕ - Васко Попа (1922-1991)

Падни ми само на памет
Мисли моје образ да ми изгребу

Изиђи само преда ме
Очи да ми залају на тебе

Само отвори уста
Ћутање моје да ти вилице разбије

Сети се само на себе
Сећање моје да ти земљу под стопалима раскопа
Дотле је међу нама дошло

1

Врати ми моје крпице

Моје крпице од чистог сна
Од свиленог осмеха од пругасте слутње
Од мога чипкастога ткива

Моје крпице од тачкасте наде
Од жежене жеље од шарених погледа
Од коже с мога лица

Врати ми моје крпице
Врати кад ти лепо кажем

10

Црн ти језик црно подне црна нада
Све ти црно само језа моја бела
Мој ти курјак под грло

Олуја ти постеља
Страва моја узглавље
Широко ти непочин-поље

Пламени ти залогаји а воштани зуби
Па ти жваћи изелице
Колико ти драго жваћи

Нем ти ветар нема вода немо цвеће
Све ти немо само шкргутање моје гласно
Мој ти јастреб на срце

Мање те у мајке грозе

Нема коментара:

Постави коментар